Onderweg

16 februari 2022 - Montevideo, Uruguay

Wat een stress onderweg. Eerst bij Schiphol snel een app downloaden en registreren ivm de corona regels in spanje. Dit konden we niet van te boren doen want we hadden geen stoelnummers. Eenmaal bij de boarding, waren we mooi op tijd. Althans dat dachten we. Tot we hoorden dat we ook voor Uruquay een app moesten downloaden. Dit koste heel veel tijd. Omdat er dingen onduidelijk waren. Zo was Nederland ineens Paches Bajos. Net op tijd haalden we de vlucht, ook al was de qr niet gelukt. Dit konden we dan wel doen in de overstap in Madrid. Uiteindelijk was dit gelukt, snel naar het vliegtuig. Tot we ineens een super grote rij voor paspoort controle tegenkwamen. Uiteindelijk voorgedrongen anders zouden we het vliegtuig missen. Dus weer stress.. Een maal in de licht earen we opgelucht. Maar een lange vlucht stond ons nog te wachten van 12 uur..

Eenmaal in het vliegtuig zaten we ver van elkaar. Maar gelukkig konden we onderling wat switchen en zaten we na het opstijgen weer samen. Na wat eten rond half 1(NL tijd)  was het tijd om te slapen. Dit lukte voor een paar uurtjes. Uiteindelijk was het einde in zicht. Yeaah, veilig geland. We mochten uit het vliegtuig. Weer een controle, en weer gestopt omdat Quin geen QR heeft. Gio kon gelukkig een formulier invullen. En we mochten door.

Op naar de koffers. In AMS hadden zs quin zn handbagage toch als ruimbagage genomen, op t laatste moment. En ja je kan het al raden. Quin zn koffer kwam niet op de bagage band. Na veel navragen bleek deze in Spanje te staan. Deze was niet mee overgezet. Wat een verdriet, al zn kleertjes en zwemspullen. Donderdag gaan ze deze brengen.

Nog 1 stress dingetje en dan weer door met leuke dingen.

De taxi is weggegaan zonder ons. Omdat het langer duurde ivm de koffer. Gelukkig bood Claudia aan om ons te brengen. Dat paste precies met ons allen in haar busje.

​​

1. Ritania Montanez:
    16 februari 2022
    Jemig wat een stressvolle heenreis zeg. Hopelijk de terugreis gaat wat soepeler. Maar gelukkig is alles goed gegaan en jullie zijn veilig en heel aangekomen.❤❤🏖🏖🏖. Geniet ervan! Hou van jullie!
  2. Desiree Winterwerp:
    16 februari 2022
    Gelukkig kunnen jullie inmiddels genieten van jullie welverdiende vakantie maar wat een stress🙈
    Nu genieten ❤