Terugreis 😢

27 februari 2022 - Groningen, Nederland

Eigenlijk is 12 dagen te kort voor zo'n verre reis. Maar vandaag was het zo ver. Nog snel even oordopjes kopen in de supermercado, want die krijg je blijkbaar tegenwoordig niet meer in t vliegtuig.

Op tijd aanwezig zijn ivm een covid test, en inchecken maar. Na het inchecken stons er een mega lange rij, om vervolgens in een super lange rij door de douane te gaan, waar je vervomgens in een lange rij uitkomt voor de paspoort controle. Gelukkig zijn we er uit gepikt, omdat we anders het vliegtuig zouden missen. En konden dus hoppa hoppa vlug nr t vliegtuig. Pfieuw. Net gehaald. Stressniveau iets omlaag.

Na 10 uur en een beetje vliegen landen we in Madrid. Nou dit kan je wel raden, hier was een super lange mega rij. Waarbij het personeel van alles in het spaans rond riep. Ik hoorde alleen maar filla/fille. En dat betekent rij. Maar ik wist niet waarvoor de rij was. Dus hoppa er opaf. En wat bleek die rij was ook voor Amsterdam. Alle connexions moesten in de rij. In totaal een uur kwijt voor de paspoort controle, door naar de spaanse qr code controle en door naar nog een douane controlem gelukkig hadden we 2 uur om over te stappen en konden dus nog gauw een flesje water kopen en en croissantje.

Ook goed aangekomen op Schiphol. En toen met de auto nr huis. Het was een vermoeiende reis, maar we zijn veilig thuis en met de koffers!!

1. Desiree Winterwerp:
    27 februari 2022
    Nu lekker nagenieten.
    Ik heb genoten van jullie reisverslag. Ik kon de stress op de heen en terugreis haast voelen maar gelukkig weer veilig thuis.

Mooie foto's en bedankt dat ik via deze weg kon meegenieten van jullie mooie belevenis.
    Liefs,
    Desiree💞
  2. Lianne Tap:
    27 februari 2022
    Lief, dankewel voor je mooie woorden! Haha hopelijk had je niet al te veel stress met ons 😋.

Tot morgen😘😘