Dag 12. Hotel Bahamas

27 februari 2022 - Groningen, Nederland

Vandaag gingen we van termal dayman terug naar Montevideo - carrasco.

Het was 6 uur rijden. Pfoe wat een lange rit. Gelukkig konden we elkaar afwisselen. Inhalen vond ik soms wat lastig door de vele heuvels. Maar we zijn goed aangekomen bij hotel Bahamas. Dit leek op de foto's mooier/groter dan in werkelijkheid. We zouden nog even zwemmen op het dakterras met een mooi uitzicht. Maar het water was ondiep, wel perfect voor Quin. Het uitzicht was prachtig. Aan 2 kanten de zee. Hierna zijn we met zn allen uit eten geweest bij een Italiaan. Samen met Gen en Xavier hun moeder Claudia, hun 2 zusjes en hun vader en oma. We zaten op een dakterras met mooie lampjes. Foto volgt.

Hierna zijn de kids even bij oma gebleven, even spelen en daarna samen op de bank in slaap gevallen. Wij zouden als volwassenen even salsa dansen. Helaas bleek dat er net een paar dagen van te voren brand was geweest. Dus toen hebben we mar wat gedronken in een gezellige bierbar.

Onderweg nog even mooie fotos gemaakt van de kunstwerken. Het was een latertje en de volgende ochtend zouden we naar het vliegveld gaan