Dag 3

17 februari 2022 - Montevideo, Uruguay

Vanochtend gingen we op tijd ontbijten. En voor onze liefhebber Gio was er ei met spek 😂.

Na het ontbijt dachten we even naar een winkelcentrum te fietsen, in de buurt. Onderweg nog even een paar mooie fotos maken. Het winkelcenfrum dit viel een beetje tegen. Al gauw bleek dat er er geen kinderkleding winkels waren ( Quin had nog steeds geen korte broek)

Hierna zijn we opgesplitst. Gio en Xavier gingen het centrum van Montevideo in en de rest ging zwemmen in de zee! Het was erg heet (31 gr) dus de zee was lekker verkoelend! Hierna zijn ook wij met de bus (45 min) naar centrum Montevideo gegaan. Bussen zijn niet zo georganiseerd als in nl en rijden niet op tijd, daar en tegen is het wel heel goekdoop. Onze busrit van 45 min was ook minder dan 1 euro.

In het centrum hebben we gezamenlijk gegeten. En hierna hebben we de bus terug gepakt. Iedereen was moe, zelf denk ik dat ik nog in het ritme van NL zit. Waar het 4 uur later is. Ik ben vroeg moe en vroeg wakker.

Benieuwd wat de dag morgen brengt!  Ciao ciao! BUENOS Noches.

1. Desiree Winterwerp:
    17 februari 2022
    Uiteindelijk wel een korte broek gevonden?
    31 graden... heerlijk ☀️
  2. Lianne Tap:
    17 februari 2022
    Ja, einde van de middag. Haha en sandalen. Dus direct omgekleed. Ala het goed is komt Quin zn koffertje vandaag😁
  3. Willemijn Scoop:
    Super leuk lieverds 😍
  4. Marcia Hulzebos:
    🌞🌞🌞 heerlijke temperaturen
  5. M.Jet:
    17 februari 2022
    Lekker hoor! Heerlijk genieten van elkaar, maar ook van het weer een omgeving!
    Neem je ajb de zon mee terug?

Ook aloë Vera?

Groetjes daar een genietse😘
  6. Lianne Tap:
    19 februari 2022
    Haha, jaa ik zal de zon mee terug nemen. Vast nog wel een beetje ruimte over in de koffer 😜. Aloe vera is hier wel. Als ik het op t einde tegenkom neem ik en stengel voor je mee😁