Dag 7, verjaardag Gio

21 februari 2022 - Colonia, Uruguay

Vandaag vierden we Gio z'n verjaardag. Eerst dachten we, we verschuiven deze dag, omdat we 3 aparte kamers hebben. Maar gelukkig had het hotel een loungeruimte 2 etages lager die we konden versieren.

IMG_20220220_095947

Na het simpele ontbijt, alles verpakt in folie (vanwege Corona en waar we 25 minuten de tijd hadden) 🤔 hebben we gezongen voor Gio en een cadeautje gebracht. Genesey, Quin en ik hebben overal naar een taart gezocht. Al gauw bleek er geen bakkerij op loopafstand te zijn en de supermercados hadden geen taart.  Uiteindelijk Een lemon pie gevonden in een restaurant, waar we eerder hadden gegeten.

IMG_20220220_101658

We hadden de ruimte versierd, drinken gekocht, taart en zo Gio zijn verjaardag gevierd en geproost met een rose om 11 u sochtends, alles kan😁

We hebben keer op keer gespeeld.

IMG_20220220_120613

En hebben in de middag een lekkere hotdog gehaald. Vandaag is het een regenachtige dag, met wat wind. Dus een vest was wel nodig.

Later in de middag zijn we even naar een shopping center geweest en voor Gio zijn verjaardag hebben we Sushi gegeten met een cocktail😁 jammiiee.

IMG_20220220_210032

Het was een heerlijke avond, ondanks het slechte weer vandaag (natuurlijk niet te vergelijken mrt NL) hebben we er wat moois van gemaakt. Morgen gaan we uittchecken en 5 uur😭 rijden richting het noorden van Uruquay.

Op naar ons volgende hotel/avontuur.

1. Desiree Winterwerp:
    21 februari 2022
    Van harte met Gio en voor vandaag een goede reis.🎉
  2. M.Jet:
    21 februari 2022
    Snel ontbijt, maar dikke taart zo te zien. Al met al een leuke verjaardag!
    Goede reis!
  3. Lianne Tap:
    21 februari 2022
    Dankjewel Desiree. Dankjewel Mariet! Ja het was een hele dikke taart. De vrouw zei voor 6 personen.(ze had er 2 stukjes afgehaald. Maar we hadden nog veel over dus Gensey heeft dit aan de kamermeisjes gegeven😍